Page 7 - Inkijkexemplaar-Retailmarketing-en-E-commerce-voor-het-mbo
P. 7

Inkijkexemplaar






                        15.  De P van Promotie   ............................................................. 129



                              15.1    Communicatiedoelstellingen   ................................................................129
                              15.2     Sales promotion   ...................................................................................132
                              15.3    Online applicaties   .................................................................................133
                              15.4    De communicatiekalender   ....................................................................134
                              15.5    Belangrijke begrippen   ...........................................................................135

                        16.  De P van Personeel   ............................................................ 136


                              16.1    Goed personeel maakt het verschil   ......................................................136
                              16.2    Organisatievormen   ...............................................................................137
                              16.3    Belangrijke begrippen   ...........................................................................139


                        17.  Groeistrategieën    ............................................................... 140


                              17.1    De groeimatrix van Ansoff   ....................................................................140
                              17.2    De groeistrategieën van Porter   .............................................................143
                              17.3    De SWOT als analysemodel  ...................................................................144
                              17.3.1  Acties beoordelen: De confrontatiematrix   ...........................................146
                              17.4    Belangrijke begrippen   ...........................................................................148

                        18.  Introductie E-commerce   ..................................................... 149



                              18.1    Digital marketing als vakgebied   ............................................................149
                              18.2    Belangrijke begrippen   ...........................................................................151

                        19.  Het opzetten van een webshop   .......................................... 152


                              19.1    Webshop software   ................................................................................152
                              19.1.1  Veel gebruikte software   ........................................................................154
                              19.1.2  Betalen in de webshop   .........................................................................154
                              19.2    Belangrijke begrippen   ...........................................................................157

                        20.  Je webshop vindbaar maken met SEO   ................................ 158


                              20.1    Hoog in Google   .....................................................................................158
                              20.2    200 ranking factoren   .............................................................................159
                              20.3    De eerste zoekmachines van het World Wide Web   ..............................160
                              20.4    Belangrijke begrippen   ...........................................................................163
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12