Page 7 - Inkijkexemplaar-Retailmarketing-en-E-commerce-voor-het-mbo
P. 7
Inkijkexemplaar
15. De P van Promotie ............................................................. 129
15.1 Communicatiedoelstellingen ................................................................129
15.2 Sales promotion ...................................................................................132
15.3 Online applicaties .................................................................................133
15.4 De communicatiekalender ....................................................................134
15.5 Belangrijke begrippen ...........................................................................135
16. De P van Personeel ............................................................ 136
16.1 Goed personeel maakt het verschil ......................................................136
16.2 Organisatievormen ...............................................................................137
16.3 Belangrijke begrippen ...........................................................................139
17. Groeistrategieën ............................................................... 140
17.1 De groeimatrix van Ansoff ....................................................................140
17.2 De groeistrategieën van Porter .............................................................143
17.3 De SWOT als analysemodel ...................................................................144
17.3.1 Acties beoordelen: De confrontatiematrix ...........................................146
17.4 Belangrijke begrippen ...........................................................................148
18. Introductie E-commerce ..................................................... 149
18.1 Digital marketing als vakgebied ............................................................149
18.2 Belangrijke begrippen ...........................................................................151
19. Het opzetten van een webshop .......................................... 152
19.1 Webshop software ................................................................................152
19.1.1 Veel gebruikte software ........................................................................154
19.1.2 Betalen in de webshop .........................................................................154
19.2 Belangrijke begrippen ...........................................................................157
20. Je webshop vindbaar maken met SEO ................................ 158
20.1 Hoog in Google .....................................................................................158
20.2 200 ranking factoren .............................................................................159
20.3 De eerste zoekmachines van het World Wide Web ..............................160
20.4 Belangrijke begrippen ...........................................................................163