Page 56 - Inkijkexemplaar-Social-Media-voor-het-MBO-9e-editie
P. 56
W
Wijzigingen boek
Hieronder een globaal overzicht van de wijzingen in de 9e editie van dit boek ten opzichte van de versie
Inkijkexemplaar
Social Media voor het MBO, 2021-2022.
Het overzicht geeft slechts een indicatie van de wijzigingen. Vragen? Neem contact op met Edufocus.
De customer journey is uitgebreid en ondergebracht in een apart hoofdstuk
De marketingmix is beperkt.
Nieuw: Uitgebreide informatie over de “Social media strategie”
Nieuw: Adverteren
Nieuw: Artificial Intelligence en gebruik van ChatGPT
Nieuw: Podcast als social media kanaal
Nieuw: Adverteren via social media heeft extra aandacht gekregen, ondergebracht in een apart hoofdstuk
Geactualiseerd: Content Marketing
Geactualiseerd: Alle social media applicaties
Geactualiseerd: Cybercrime
Geactualiseerd: Social media KPI’s
De belangrijke begrippen zijn geaccentueerd en ondergebracht in de kantlijnen.
De belangrijke begrippen zijn per hoofdstuk ondergebracht in één overzicht.
De vragen/opdrachten zijn per hoofdstuk digitaal beschikbaar gesteld via MijnEdu.nl
136