Page 56 - Inkijkexemplaar-Social-Media-voor-het-MBO-9e-editie
P. 56

W






                        Wijzigingen boek



                        Hieronder een globaal overzicht van de wijzingen in  de 9e editie van dit boek ten opzichte van de versie
              Inkijkexemplaar
                        Social Media voor het MBO, 2021-2022.
                        Het overzicht geeft slechts een indicatie van de wijzigingen. Vragen? Neem contact op met Edufocus.

                        De customer journey is uitgebreid en ondergebracht in een apart hoofdstuk
                        De marketingmix is beperkt.
                        Nieuw: Uitgebreide informatie over de “Social media strategie”
                        Nieuw: Adverteren
                        Nieuw: Artificial Intelligence en gebruik van ChatGPT
                        Nieuw: Podcast als social media kanaal
                        Nieuw: Adverteren via social media heeft extra aandacht gekregen, ondergebracht in een apart hoofdstuk
                        Geactualiseerd: Content Marketing
                        Geactualiseerd: Alle social media applicaties
                        Geactualiseerd: Cybercrime
                        Geactualiseerd: Social media KPI’s
                        De belangrijke begrippen zijn geaccentueerd en ondergebracht in de kantlijnen.
                        De belangrijke begrippen zijn per hoofdstuk ondergebracht in één overzicht.
                        De vragen/opdrachten zijn per hoofdstuk digitaal beschikbaar gesteld via MijnEdu.nl



















































           136
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61