Page 5 - Inkijkexemplaar-Digital-Marketing-E-commerce-Expert
P. 5

Inkijkexemplaar






                   5.     De kwaliteitspagina en navigatiestructuur   ����������������������������������44



                         5.1     Wat is paginakwaliteit?   ................................................................................... 44
                         5.2     Pagina’s van hoge kwaliteit maken   ................................................................. 46
                         5.3     Conversie   ........................................................................................................ 51
                         5.4     AIDA voor je webpagina  .................................................................................. 52
                         5.5     Site structuur, de navigatie   ............................................................................. 53
                         5.5.1  Link juice   ......................................................................................................... 53
                         5.5.2  Indexeren   ........................................................................................................ 54
                         5.6     SEO page audit tools    ...................................................................................... 55
                         5.7     Checklist pagina kwaliteit en navigatie   ........................................................... 56
                         5.8     Belangrijke begrippen   ..................................................................................... 57


                   6.     De resultatenpagina   ��������������������������������������������������������������������58


                         6.1     Elementen van de resultatenpagina   ............................................................... 58
                         6.2     Lokale SEO en de resultatenpagina   ................................................................. 61

                   7.     SEO projecten in de praktijk   ��������������������������������������������������������64


                         7.1     Soorten SEO projecten   .................................................................................... 64
                         7.1.1   Project: Een nieuwe website of shop   ............................................................. 64
                         7.1.2  Een bestaande site verbeteren   ....................................................................... 66
                         7.2     Verbetering van de customer experience (usability)   ...................................... 67
                         7.3     Conversie verbetering   ..................................................................................... 69
                         7.4     Plannen en uitvoeren van activiteiten   ............................................................ 70
                         7.5     Belangrijke begrippen   ..................................................................................... 73


                   8.     SEO en techniek   ��������������������������������������������������������������������������74


                         8.1     Het webadres, de URL   .................................................................................... 74
                         8.2     Het DNS systeem   ............................................................................................ 76
                         8.3     De Core Web Vitals   ......................................................................................... 78
                         8.4     Code talen   ....................................................................................................... 79
                         8.4.1  HTML  ............................................................................................................... 79
                         8.4.2  CSS, Cascading Style Sheet   .............................................................................. 81
                         8.4.3  Server Side programmeertalen    ...................................................................... 82
                         8.5     De Application Programmable Interface, API   ................................................. 83
                         8.6     De XML sitemap   .............................................................................................. 84
                         8.7     Belangrijke begrippen   ..................................................................................... 86

                   9.     Digitaal adverteren   ���������������������������������������������������������������������87


                         9.1     Waarom adverteren bedrijven en organisaties   .............................................. 87
                         9.2     Advertentie-opties en systemen   ..................................................................... 88
                         9.3     De kosten van adverteren   ............................................................................... 89
                         9.3.1  Bieden in het veilingsysteem   .......................................................................... 90
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10