Page 4 - Inkijkexemplaar-Digital-Marketing-E-commerce-Expert
P. 4

Inhoudsopgave




                  Introductie Digital Marketing   ������������������������������������������������� 9



           1.     De customer journey en customer experience   ��������������������� 11



                  1.1     De reis, de ervaring   .................................................................................11
                  1.2     De belangrijkste journey: Kopen   .............................................................14
                  1.3     De customer experience   .........................................................................16
                  1.3.1  Loyaliteit   .................................................................................................16
                  1.4     Belangrijke begrippen   .............................................................................18


           2.     Je website succesvol maken   ������������������������������������������������� 19


                  2.1     Wat is een goede website?   .....................................................................19
                  2.2     Kritische elementen voor een succesvolle site   .......................................20
                  2.3     Bezoekersverkeer, traffic   .........................................................................20
                  2.4     De Gebruikerservaring   ............................................................................22
                  2.5     Online en offline strategie   ......................................................................22
                          Belangrijke begrippen   .............................................................................23
                  2.6   Inkijkexemplaar
           3.     Zoekmachine optimalisatie, SEO   ������������������������������������������ 24



                  3.1     Hoog in Google   .......................................................................................24
                  3.2     De 200 ranking factoren   .........................................................................25
                  3.3     De eerste zoekmachines van het World Wide Web   ................................27
                  3.4     De algoritmen   .........................................................................................29
                  3.5     SEO is geen exacte wetenschap   ..............................................................31
                  3.6     Belangrijke begrippen   .............................................................................32

           4.     Zoekwoorden en zoekwoordonderzoek   ������������������������������� 33



                  4.1     Wat zijn zoekwoorden   ............................................................................33
                  4.2     Long tail en short tail zoekwoorden   ........................................................37
                  4.3     Stappenplan zoekwoordonderzoek   ........................................................39
                  4.3.1  Tools voor zoekwoordonderzoek   ............................................................41
                  4.4     Belangrijke begrippen   .............................................................................43
   1   2   3   4   5   6   7   8   9