Page 4 - Inkijkexemplaar-Digital-Marketing-E-commerce-Expert
P. 4
Inhoudsopgave
Introductie Digital Marketing ������������������������������������������������� 9
1. De customer journey en customer experience ��������������������� 11
1.1 De reis, de ervaring .................................................................................11
1.2 De belangrijkste journey: Kopen .............................................................14
1.3 De customer experience .........................................................................16
1.3.1 Loyaliteit .................................................................................................16
1.4 Belangrijke begrippen .............................................................................18
2. Je website succesvol maken ������������������������������������������������� 19
2.1 Wat is een goede website? .....................................................................19
2.2 Kritische elementen voor een succesvolle site .......................................20
2.3 Bezoekersverkeer, traffic .........................................................................20
2.4 De Gebruikerservaring ............................................................................22
2.5 Online en offline strategie ......................................................................22
Belangrijke begrippen .............................................................................23
2.6 Inkijkexemplaar
3. Zoekmachine optimalisatie, SEO ������������������������������������������ 24
3.1 Hoog in Google .......................................................................................24
3.2 De 200 ranking factoren .........................................................................25
3.3 De eerste zoekmachines van het World Wide Web ................................27
3.4 De algoritmen .........................................................................................29
3.5 SEO is geen exacte wetenschap ..............................................................31
3.6 Belangrijke begrippen .............................................................................32
4. Zoekwoorden en zoekwoordonderzoek ������������������������������� 33
4.1 Wat zijn zoekwoorden ............................................................................33
4.2 Long tail en short tail zoekwoorden ........................................................37
4.3 Stappenplan zoekwoordonderzoek ........................................................39
4.3.1 Tools voor zoekwoordonderzoek ............................................................41
4.4 Belangrijke begrippen .............................................................................43