Page 4 - Inkijkexemplaar-Digital-Marketing-E-commerce-Expert-Werkboek
P. 4
Inkijkexemplaar
Werkboek
Inhoudsopgave
Hoofdstuk 1 - De customer journey en customer experience ......................................................... 4
Hoofdstuk 2 - Je website succesvol maken .................................................................................... 7
Hoofdstuk 3 - Zoekmachine optimalisatie, SEO .............................................................................. 9
Hoofdstuk 4 - Zoekwoorden en zoekwoordonderzoek ................................................................. 13
Hoofdstuk 5 - De kwaliteitspagina en navigatiestructuur ............................................................. 17
Hoofdstuk 6 - De resultatenpagina .............................................................................................. 21
Hoofdstuk 7 - SEO projecten in de praktijk .................................................................................. 25
Hoofdstuk 8 - SEO en techniek .................................................................................................... 28
Hoofdstuk 9 - Digitaal adverteren ............................................................................................... 32
Hoofdstuk 10 - Content marketing en content creatie ................................................................. 38
Hoofdstuk 11 - E-commerce ........................................................................................................ 42
Hoofdstuk 12 - Google Analytics en Google Search Console ......................................................... 45
Hoofdstuk 13 - Een site of shop opzetten .................................................................................... 48
Hoofdstuk 14 - Marketing Automation ........................................................................................ 51
Hoofdstuk 15 - Social media ........................................................................................................ 53
Hoofdstuk 16 - Influencer marketing ........................................................................................... 57
Hoofdstuk 17 - Dropshipping en Affiliate marketing .................................................................... 59
Hoofdstuk 18 - Social media apps als bedrijf gebruiken ............................................................... 61
Hoofdstuk 19 - Mobile marketing ................................................................................................ 66
Hoofdstuk 20 - E-mail marketing ................................................................................................. 68
Hoofdstuk 21 - App marketing .................................................................................................... 71
Hoofdstuk 22 - Webcare ............................................................................................................. 73
Hoofdstuk 23 - Cybercrime ......................................................................................................... 76
© Edufocus 2022 – Digital Marketing en E-commerce Expert 3